Baby Names

FB name

Oh My God. So I'm minding my own biznitch stalking other people's FB walls. And, out of nowhere I am slapped in the face with this monstrosity:

 

Jasper Sterling

 

Puke face times 1,000,000

Re: FB name

  • That is far from awful.

    Jasper is agreat name with a long history. It is nothing new.

    I dot care for Sterling (and anyone here knows I have given my opinion on it), but really, anything goes for a middle name. It is spelled correctly and legit.

    This is one of the dumbest "FB horror" posts I have seen x 1,000,000

    ETA: Should have looked to see that was you posting. No surprise on you attempt at bringing up more drama from your post yesterday.
    m '06 | f '09 | i '12 | c '13
    image
    baby names board resources & faq | ssa list | name nerds real top 7000 boys & girls
  • image mj.reilly:
    That is far from awful.

    Jasper is agreat name with a long history. It is nothing new.

    I dot care for Sterling (and anyone here knows I have given my opinion on it), but really, anything goes for a middle name. It is spelled correctly and legit.

    This is one of the dumbest "FB horror" posts I have seen x 1,000,000

    It's dumb because it's not your opinion, huh? 

  • image mj.reilly:
    That is far from awful.

    Jasper is agreat name with a long history. It is nothing new.

    I dot care for Sterling (and anyone here knows I have given my opinion on it), but really, anything goes for a middle name. It is spelled correctly and legit.

    This is one of the dumbest "FB horror" posts I have seen x 1,000,000

    Well, look at the source.

    • Adopted DS #1- Daniel Alan 12-8-05 
    • Adopted DS #2- Sterling Michael 11-7-07
    • Xander Kobe born August 1, 2011 at 8:37am, 8lbs 4.4oz, 20 1/2in
    • Serena Belle born August 27, 2013 at 9:43am, 7lbs 13oz, 19 1/4in

    image

    image   imageimage

    image
    image 
  • image WashingtonQueen:

    Well, look at the source.

    Yep, just edited. I need to start looking at screen names more often. Especially with Bumpacalypse.v2 happening tonight.
    m '06 | f '09 | i '12 | c '13
    image
    baby names board resources & faq | ssa list | name nerds real top 7000 boys & girls
  • image lemonperfected:
    image mj.reilly:
    That is far from awful.

    Jasper is agreat name with a long history. It is nothing new.

    I dot care for Sterling (and anyone here knows I have given my opinion on it), but really, anything goes for a middle name. It is spelled correctly and legit.

    This is one of the dumbest "FB horror" posts I have seen x 1,000,000

    It's dumb because it's not your opinion, huh? 

    It's dumb because you don't know when to give up. It wasn't funny the first time - it certainly isn't the second or third.

    One furbaby. Jeep. Born Feb '02.

  • No drama. Just sharing a FB gem (pun intended)
  • image mj.reilly:

    Yep, jaut edited. I need to start looking at screen names more often. Especially with Bumpacalypse.v2 happening tonight.

    I am so not looking forward to the update :/

    • Adopted DS #1- Daniel Alan 12-8-05 
    • Adopted DS #2- Sterling Michael 11-7-07
    • Xander Kobe born August 1, 2011 at 8:37am, 8lbs 4.4oz, 20 1/2in
    • Serena Belle born August 27, 2013 at 9:43am, 7lbs 13oz, 19 1/4in

    image

    image   imageimage

    image
    image 
  • I actually like Jasper... Sterling yea not so much... but far from a terrible name. I've seen wayyyy worse brought to the table via FB
    F'14 March Siggy Challenge: Baseball Fails
    a.j. rosin bag fail - baseball fail gifs
    image 
    Lilypie - (lv0g)
  • image lemonperfected:
    No drama. Just sharing a FB gem pun intended


    There is no pun here?

  • I kinda really like it. Personally don't think it's that bad at all.
    Lilypie First Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers
  • I quite like it! I really like Jasper.

    Sterling is NMS, but it was my friend's dad's first name so to me it's not strange.

    image


  • I'm a huge fan of jasper! FI vetoed because it is the villain from 101 Dalmatians hahaha. Sterling has grown on me seeing it so much here. Great name!

    Anniversary
  • I like Jasper =) 

    I know a female and male Jasper. I also have a friend with a Son named Sterling and it works on him so I have nothing but positive correlations.  

    image
    ~Mad Lovins to My Best Girls and my Wifey~
    My Gremlin Girl was born on 8/27/2010
    Divorcee-in-progress
    TTGP's 2013 Sweetest Bumpie <3 


  • Love sterling....oh yeah it's my sons name. Lol. All things considered both names are spelled correctly so it's def not a bad name.

    ETA: I think I missed the drama behind this post....
    Lilypie - (xMlo)

    Lilypie - (sZyp)

    Lilypie - (9utJ)








     








  • Jasper isn't bad. But the combo...no way..
    Baby Birthday Ticker Ticker
Sign In or Register to comment.
Choose Another Board
Search Boards